edukacija

Edukacinės sistemos. Kodėl jos reikalingos?

Išpopuliarėjus kompiuteriams, jie užėmė itin reikšmingą vietą ir edukacinėje, švietimo sistemoje. Edukacinės sistemos buvo pradėtos kurti tam, kad padėtų mokytis interaktyvioje aplinkoje. Ilgainiu šios sistemos tapo įvairialypės, sudėtingos ir modernios programos, apimančios labai įvairų spektrą krypčių. Tai ir testo, ir galvosūkių, ir video, tekstinės formos edukaciniai dariniai, kurių junginiai sudomina, sukuria ėjimo link tikslo efektą.

Jau keletą dešimtmečių mokiniams siūloma žinių semtis ne tik iš knygų, bet ir dalyvaujant interaktyviuose mokymuose – vaikštant painiuose ir įtraukiančiuose edukacinės sistemos labirintuose. Patys įvairiausi tyrimai įrodė, kad ši mokslo priemonė yra efektyvesnė už įprastas, nes ne tik priverčia moksleivį įsitraukti į žaidimą ir išlikti aktyviu viso mokymo proceso metu, bet ir lavina vaizduotę, gerina kompiuterio valdymo įgūdžius, plečia pasaulėžiūrą.

Edukacinės sistemos yra kuriamos siekiant mokslą paversti interaktyviu, įtraukiančiu ir patrauklaus pavidalo žaidimu. Jos puikiai tinka norint sudominti sunkiau įsitraukiančius į mokymosi procesą, sudėtingiau kontroliuojančius bei sutelkiančius dėmesį moksleivius.

Edukacinės sistemos puikiai veikia mokantis kalbų, sprendžiant edukologinių mokslų testus, tiksliųjų mokslų įsisisavinimo procese ir t.t.

Rekomenduojama į mokymosi procesą įtraukti kuo daugiau edukacinių sistemų, kurių pagalba mokinius sudominsite ir sutelksite žinių paieškoms. Edukacinių sistemų kūrėjai pasitelkia pačius įvairiausius būdus, kad sistemos užduotys būtų įdomios bei įtraukiančios. Perkelkite mokslą į kitą lygį – ženkite žingsnį į priekį.

Scroll to Top