Google reklama ir tikslinė auditorija: kaip pasiekti geriausių rezultatų?

Naudodamiesi Google paieškos tinklu galime pasiekti daugiau nei 95 proc. Lietuvos (ir daugiau nei 75 proc. viso pasaulio) interneto vartotojų. Kitaip sakant, Google reklama yra viena efektyviausių ryšio su visuomene priemonių, padedanti siekti maksimalių rezultatų verslo sektoriuje.

Kalbėdami apie Google reklamos priemones, visų pirma kalbame apie tikslinę auditoriją. Šiame etape būtina aptarti skiriamuosius paieškos tinklo bruožus. Visų pirma, Google sistema naudojamasi tik ieškant tikslingos informacijos, t. y. pirkėjas, aiškiai žinodamos, kokios kategorijos prekių ar paslaugų ieško, veda atitinkamą raktinę frazę į minėtojo tinklo paieškos laukelį. Google sistema, įvertinusi jai pateiktą raktažodį, atrenka aktualiausio turinio svetaines ir pateikia jas interneto vartotojui, įvertindama svetainių populiarumą ir atitikties tikslumą. Praktika rodo, kad paprastai interneto vartotojai apsiriboja pirmaisiais keliais paieškos tinklo puslapiais, didžiausią dėmesį skirdami aukščiausiose pozicijose esantiems tinklalapiams. Šiuo atveju Google reklama padeda pateikti aktualiausius pasiūlymus suinteresuotiems klientams. Kitaip sakant, šios reklamos priemonės nėra nei erzinančios, nei įkyrios, kadangi atitinka tuometinius interneto vartotojų poreikius.

Rinkodaros specialistai sutinka – šiandien Google reklama yra viena perspektyviausių ir veiksmingiausių reklamos priemonių, užtikrinanti didžiausią investicinę grąžą. Be to, kalbėdami apie minėtosios reklamos privalumus, negalima paneigti ir apmokėjimo sistemos patogumo – jūs esate apmokestinami tik už reklaminio skelbimo paspaudimus, t. y. už klientus, kurie paspaudžia ant reklamuojamo teksto ir apsilanko jūsų svetainėje. Tuo tarpu reklamos parodymai yra nemokami, todėl jūsų įmonės vardo ir prekinio ženklo žinomumas yra didinamas už dyką. Dar vienas privalumas – galimybė stebėti reklamuojamo skelbimo rezultatyvumą ir analizuoti lankytojų elgesį, kas leidžia keisti ir koreguoti reklamines kampanijas, siekiant optimaliausių rezultatų. Internetinės rinkodaros specialistai primena, kad Google AdWords nereikalauja jokio minimalaus biudžeto, be to, siekiant išvengti netikėtų finansinių staigmenų, galima nusistatyti dienos ar ilgesnio laikotarpio biudžetą, kurį viršijus reklama bus paprasčiausiai išjungiama.

Google reklamos paleidimas, jos valdymas ir priežiūra reikalauja specialistų patirties ir žinių, todėl, siekiantiems maksimalaus rezultato, būtina bendradarbiauti su šios srities profesionalais, kurie padės parinkti aktualiausius raktinius žodžius, objektyviai įvertins konkurentų pasiūlymas ir padės pasiekti užsibrėžtų tikslų, nustačius optimaliausią biudžetą. Nors Google AdWords reklama galite naudotis savarankiškai, nepamirškite, kad paprastai tai pareikalauja kur kas daugiau laiko ir didesnių investicijų. Galiausiai, siekiant didžiausios investicinės grąžos, būtina skirti daugiau dėmesio reklaminės kampanijos stebėjimui (skelbimų kontrolei) ir lankytojų elgesio vertinimui.

Scroll to Top